2012. február 5., vasárnap

Díj, Gabitól *-*

Sziasztok! :)))

Díj, és tovább adás ;)

Kaptam két díjat Gabitól ; Militől és Kyletől aminek nagyon örülök. Két történetet is ír és nagyon aranyos az olvasóival is :P Jómagam az olvasói táborába tartozom, de ennek ellenére is nagyon örülök a kapott díjamnak :))) Íme
Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!

2. Köszönd meg a díjat, annak akitől kaptad!

3. Írj le hat dolgot magadról!

4. Küldd tovább öt blogírónak, linkkel együtt.

5. Hagyj megjegyzést a blogján
!



1. - 2. : Megtörtént ;) 

3. : Írj le hat dolgot magadról:
  1. Szégyenlős vagyok és a történet íráson kívül, nem igazán szeretek személyes infókat megosztani magamról másoknak. (De talán most kivételt teszek ;) )
  2. szeretem az agámát és a gabonasiklót
  3. a japán kultúra a mindenem, mangák, animék és más hasonló nyalánkságok
  4. Kedvenc filmeim az Erő szakik és a Frászkarika az új, a kedvenc színészeim miatt és szövegek miatt is, nézd meg ;)
  5. Szeretek bő lére eresztve írni és beszélni is. Néha be nem áll a szám.
  6. Imádok autót vezetni. 


4. Akiknek tovább küldöm: 

5 vélemény. Következő...?:)):

  1. Köszönöm szépen, hogy rám gondoltál, ez nagyon jól esik. :) Már egy ideje kiraktam egy kis táblát, h. többet nem fogadok el díjat. De ettől még nagyon köszönöm! Remélem nem haragszol meg. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szívesen, nem egyáltalán nem haragszom és sejtem is, hogy miért tetted ki , hogy miért nem fogadsz el ;) Szóval egyáltalán nem baj :) ;))) Csak azért gondoltam rád, mert imádom a történetedet ;) De így legalább megszakad a körforgás :P >.<

      Törlés
    2. Akkor azt hiszem nagyon egyre gondolunk! ;) Köszi!

      Törlés

Összes oldalmegjelenítés