2012. február 20., hétfő

Díj, Bonnie-től ;)

A djíat Bonnie Wheatbloomtól kaptam.

 Ez még nem a friss, ne csüggedjetek, csak becsúszott közben egy díjacska... Meg némi top secret rólam :D ;)


Szabályok:


1. Értesítsd azt a bloggert aki adja, hogy megkaptad!
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Írd ki, hogy kitől kaptad!
5. Add tovább négy - azaz 4 - írónak!
6. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
7. Értesítsd a díjazottakat!


1.-2. Megtörtént.
3. írj magadról 6 dolgot
  1.  Szeretem az édességet, a kedvencem a tiramisu, kindertojás és a sztracsatella fagyi.
  2. Kedvenc zenéim a dubstep , dnb, breakbeat, rap, dnb. 
  3. Kedvenc előadóim Eminem, Pendulum, Linkin Park
  4. Akusztikus gitáron tanulgatok játszani
  5. Szeretem a narancssárga és a zöld színt
  6. Kedvenc virágom a Beaucarnea recurvirata ;)


4. Megtörtént.
5. Alakulóban.
6. Kész
7. Alakulóban.

2 vélemény. Következő...?:)):

  1. Szia!
    A szomorú gombot soha senki nem nyomja meg. Én megtettem. :) De semmi köze a bejegyzéshez, csak megsajnáltam.
    GRATULÁLOK a díjhoz. Tökéletesen egyetértek vele. Imádom olvasni a történeteidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény szomi gomb :P Pedig van egy HP ficem amihez kaptam pár szomit :P De megértem viszont örülök, mert nem jelenti azt, hogy rosszat írnék vagy ilyesmi... :)

      Köszönöm a dícséretet :P

      Törlés

Összes oldalmegjelenítés