2011. november 25., péntek

Angyali Harcos - 4. fejezet

4.fejezet


Hátra arcot vettem. Nem hiányzott ez nekem. Őszintén szólva kezdett elegem lenni a pár napja kezdődött női dömpingből. Gondolom, más már rég csóválta volna a farkát örömében, de én valahogy nem vagyok oda az ilyesmiért. Mi volt a kezében? Persze, hogy a ruháim többi része… Visszaléptem a fürdőbe, becsuktam az ajtót, és fojtott káromkodásba kezdtem. Legalább egy kerámia szappantartót morzsoltam porrá a tenyeremben. Fel-alá járkáltam a fürdőben.
- Ejnye! Így kikelni magadból, ha meglátod a jó öreg Aphroditét, azt hittem örülni fogsz nekem.
- Nem! – Emeltem rá a tekintetemet, de a járkálást nem bírtam abbahagyni.
- De hát pusztán jóindulatból jöttem – méltatlankodott a szerelmi hódítás legszebb angyala.
- De nem! – Úgy éreztem, hogy egy beakadt CD vagyok, aki épp ennél a pillanatnál állt le.
- Pedig azt se tudod miért jöttem…
- De!- Elindult felém. Szép lassan elkezdtem hátrálni.
- Akkor mi a gond? – Emelte rám szép rózsaszín íriszét. Szokatlanul nyugodtnak tűnt, és ez nagyon nem tetszett.

- Pár száz év múlva vártalak… - szűrtem a fogaim között.Vagy reméltem soha többé nem kell, lássalak.
Hangos, tenyérbe mászó kacaj lett a jutalmam. Neki ütköztem a hideg kőnek, éreztem, ahogy körül ölel az egész lénye, pedig koránt sem ölelt át, jó két karnyújtásnyira volt tőlem még ahhoz.
- Csak, meg akarok bizonyosodni róla, hogy jó kezekben van a képességem…
A szívem majd kiugrott a helyéről. Éreztem, ahogy az apró izzadságcseppek leszáguldanak a halántékomtól, az arccsontomig, hogy az útját megszakítva átessen a trikómra.
- E felől nem lehet semmi kétséged… - Nem bírtam a szemébe nézni, az orromat ellepte egy kellemes illat, az egyetlen illat amelyet Aphrodite nagyon tudott használni és mások ellen fordítani. A vágyak illata, amit ha megérzek egy nőn, addig nem tágítok, amíg véghez nem viszem azt, amit akarok. Egyszer már eljátszotta ezt velem, még Atlantisz idejében…
- Remek képességet kaptál tőlem, csodás szerető vagy, de lássuk, hogy bírsz el majd ezzel…
Közelebb lépett hozzám és végig húzta az ujjait a csípőmön. Halkan nyeltem egyet, elkaptam a kezét és félre löktem. Ebben a pillanatban át száguldott rajtam valami, ami az agyam hátsó zugából indult, le egészen a gerincemen át, végig bizsergett az egész testem, az ágyékom pedig megremegett.
- Ahhh… mmm…–suttogtam halkan. A törölközőt levettem a vállamról és magam elé kapva dühösen pillantottam rá. – Ehhez nem volt jogod! Mégis mit képzelsz?! Mi volt ez? – Eltoltam magam elől, és láttam a diadalt a tekintetében.
- Ne is tagadd! Hiányzik már valami az életedből – suttogta negédesen, és hallottam, ahogy leteszi a mosdóra a ruháimat.  – Egyébként, még sosem volt képes senki ellen állni a kísértésnek, főleg ennek az ajándéknak. Szerintem, te nem is a nőket szereted… –töprengett el a szerelem angyala. Nem volt igaza, tudta jól ő is, de meg volt bántódva.
- Ehhez, semmi közöd. Ne játszadozz, inkább mondd, el mit keresel itt. Túl sok régi arc tűnik fel mostanság körülöttem… Ha nem haragszol… Most várj meg kint!
- Emlékezz a jóslatra! – lehelte lágyan.
Nagyszerű!Milyen jóslatra, mi?
Abban a pillanatban, ahogy ezt kimondta, sebesen távozott is a szobából. Így legalább nem kellett magam előtt bevágnom a fürdő ajtaját. Öltözés közben szemügyre vettem az Aphrodite-től kapott ruhákat. Hogyne… rózsaszín póló a hátulján Playboy felirattal… Igen… Meg egy fekete nadrág, ez legalább ízléses, a pólót a kezemben tartva siettem ki az irodából. Magamhoz vettem a telefont, és a kocsi kulcsot az íróasztalról útnak indultam, de előtte firkantottam pár sort a testvéremnek.
A parkolóba robogtam, hogy kocsiba szállhassak és minél hamarabb itt hagyhassam a várost. Úgy éreztem, nem itt kell keresnem, amire szükségem van. Otthon két sporttáskát pakoltam meg a fegyverekkel, a katanámat pedig bársonyba csomagolva tettem az egyik táska tetejére. Egy harmadik sporttáskába bedobtam néhány váltás ruhát, majd magamhoz vettem 3 mobilt és némi kézpénzt a kártyáimmal. Nagyjából fél óra múlva már a terepjárómban ültem.
-Halló? – Kaptam fel a telefonom. Az autóban sötét volt, így csak a mobilom világított.
- Mégis hova mész? Itt hagytál mindenféle magyarázat nélkül!!! – sipította egy hang a telefonban. Már épp Budán tartottam, a Savoya parknál. Éjfél volt, így bátran bele tapostam a gázba.
- Néha az agyamra mész! – Vágtam félbe a megállíthatatlan szóáradatot. Lenyomtam a telefont és ki is kapcsoltam.

-          Állj meg! Ott ahol vagy! Oda megyek! – hallatszott az affektáló hangja a mentális kapcson keresztül.
-          Eszedbe ne jusson! – idegesen mennydörögtem. Éreztem, ahogyan összerogy a bőrfotelében.  Én meg félre álltam és az orrnyergemet masszírozva dőltem hátra az ülésben. Sóhajtva vettem egy levegőt és lehunytam a szemem. Bontani készültem a kapcsolatot, még ha csak ideiglenesen is. Így, nem tudja, hogy hol vagyok, és csak én tudom megnyitni újra a testvéri kötelékünket.

Éreztem, ahogyan hevesen tiltakozik az ellen, amit teszek, de végül az akarata fáradtan ernyedt el, ahogyan a teste is. Verítékben úszva csuklott össze az irodájában, a kanapén. Ez volt az utolsó kép, amit látni és érezni engedtem magamnak. Nem szoktuk ezt sűrűn használni, mert ő kifárad, engem pedig nem igazán érdekelnek a bevásárlási mizériái. Éhesen pillantottam ki az ablakon. Beindítottam a motort és most már jóval lassabban haladtam tovább. Meg kellett állnom egy benzinkútnál valahol Velence környékén, ám a városból kiérve ismét rákapcsoltam. Székesfehérvár után rossz előérzetem támadt, így lassabban, haladtam tovább a hetes úton. Szabadbattyán környékén fogott el egy különös érzés. A városból ki érve, a Kőszárhegyhez vezető út felénél megálltam,és még láttam a város fényeit, azt a néhány lámpát.

Leparkoltam az út szélénél, kiszálltam az autóból még, és még láttam, ahogyan az autó fényszóróinak köréből valami megmoccan és eltűnik a sötétben. Megcsapott a vér fémes szaga. Halkan becsuktam az ajtót és elindultam abba az irányba, amelyben még láttam mozogni azt a valamit, a kukoricatáblák között. Kiterjesztettem az érzékeimet, és éreztem, hogy egy megroncsolt test fekszik valahol nem messze előttem. Az a fájdalom, ami körüljárta, hirtelen mellbevágott. Megtántorodtam, de mégis tovább haladtam. Elviselhetetlen volt a fájdalom. Csak, most tudatosult bennem, hogy fegyvert sem hoztam magammal, minden a kocsimban maradt.  Tanácstalanul álltam meg nem messze az autómtól és nagyjából ugyan ennyi távolságra attól a szenvedő valamitől, ami nem állat volt, éreztem a méretőből. Úgy döntöttem, előbb megnézem, hogy mi van azzal a valamivel. Sietősre fogtam a dolgot és két szempillantás alatt, már ott térdeltem fölötte. Hatalmas rongy kupac, ami fel-lemozgott, és hörgött. Letérdeltem mellé. Óvatosan a kupac felé nyúltam, de hirtelen lökés taszított a levegőbe, jó magasan a földtől. A levegő hirtelen bennem akadt, és időm se volt arra, hogy az oldalról érkező támadást kivédjem. Belém rúgtak, oldalról néhányat pördültem a magasban mire betájoltam magamat. Megfordultam és huppanva térdre érkeztem a földre. A két kezemmel megtámaszkodtam azon a néhány letarolt kukoricán. Láttam, ahogy az alakot körülöleli a tűz, oldalról pedig a pokolkutyák acsargását hallottam. Levegőt se tudtam venni, úgy rohantak nekem az állatok. A földön hemperegtünk, kettő a karomat feszítette ki, és volt, amelyik a mellkasomon állva fröcsögte bűzös leheletét a képembe.
A tekintetem fel izzott, vettem egy mély levegőt és fellángolt az erőm is. Nyüszítve engedték el a karomat tartó kutyák a kezemet, még mindig a földön feküdtem, de már szabad kezekkel. A következő pillanatban fájdalmas vonyítás hasított az éjszakába. Felkeltem, kezemben a mellkasomon támaszkodott kutya szívével, beterítve az ocsmány fekete vérével. A kutyák körülöttem kőröztek, a tekintetem parázslott. Dühös voltam, a pokol kutyák pedig vicsorogva figyelték a következő lépésemet. A nőstény panaszosan felordított, majd a következő pillanatban a gerincét törve fetrengett a meghalt falkavezére mellett. Már csak hárman voltak.

Lehunytam a szememet és vettem egy mély levegőt. A jobb kezemet az ég felé nyújtva, nyitott tenyérrel, álltam. Parázslott a levegő, majd a következő pillanatban lefordított tenyérrel, érintettem a földet. Mindenki, aki körülöttem állt, elenyészett, a közeledő alak pedig összeroskadt.
- Egek! Ha tudtam, volna, hogy te jössz… Nem uszítom rád a kutyákat! – Vért köhögve, s hason fekve pislogott fel rám a földön fekvő alak.
- Reyes… - nyújtottam felé a kezemet. - … Nem mondták még, hogy kicsit túlságosan elhamarkodottan véded a határaidat? – Néztem rá döbbent tekintettel.  Hófehér vállig érő haja volt, szemei ezüstszín íriszekkelölelték körbe annak bogarát. Felhúztam a földről majd a hóna alá nyúltam, és támogatva indultunk el az autóm felé.
- Tudod, érezték az őrszemek, hogy Velence környékére egy vámpír tévedt. Székesfehérváron meg elvesztették a nyomát a kutyák, viszont egy nagyhatalmú lényt éreztünk csak kijönni a városból. – Tűnődve pillantott rám a Megye őr. Mogorván fordítottam a tekintetemet Fehérvár irányába. – Oka volt, hogy rang rejtve jöttél el a városból ugye, testvér?  - Féloldalasan rám pillantott én pedig, bólintással válaszoltam a kérdésére.
Megtámasztottam a kocsinak, és a csomagtartóhoz indultam, hogy leváltsam a ruháimat.
- Tudod, azt rebesgetik, hogy ide küldték Raphaelt. Valami gond van igaz? – faggatott tovább a klán társam.
- Csak tartsd titokban, hogy erre jártam – pillantottam ki a csomagtérből Reyes felé, jelezve, hogy nem óhajtok többet mondani a dologról.
Kipakoltam a ruháimat a motorháztetőre. Oda léptem hozzá és vizsgálgatva tekintettem végig rajta. Csúnyán megsebesítettem, félő volt, hogy belehal. De ahhoz képest elég jól bírta a gyűrődést.
- Ne, mozdulj! – figyelmeztettem. A két tenyeremet hozzá érintettem a mellkasához, és egy apróbb energia löketet küldtem neki, amitől hamarosan erőre fog kapni.
- Sötét árnyak gyülekeznek fölötted, testvér. Hamarosan itt a klán gyűlés ideje, sietned kell… - lehelte halkan Reyes, majd a föld felé indult, de még időben elkaptam az összeeső testet.
A kocsi mögül előbukkant két alak. Driádok, akik igazán tiszta lelkű lények, a fák és a természet őrei, manapság csak kisebb ligetekben bukkanhatnak rájuk az emberek, ha hagyják.. Rájuk bíztam Reyest, amíg átöltöztem. Nagyjából eltüntettem magamról a vért, aztán később ráérek megállni valahol, hogy rendesen, megtisztálkodhassak. Beszálltam az autómba, áthajtottam Polgárdin, majd a hetvenegyes út felé elkanyarodtam Akarattya felé, és a Balatoni úton haladtam tovább.
Balatonfüred határánál álltam meg ismét. Kiszálltam az autómból, hogy pihenjek, és gondolkodhassak. Gyönyörű volt a napfelkelte, narancssárgán tükröződött a tó felszínén. Csopak határában a szürke marhák egykedvűen ébredeztek. Átsétáltam a kihalt úton, majd átugrottam a karámot, és felálltam a vékony kerítésre. Összefont karokkal szemléltem a helyet. Ez a táj még oly békés volt, pedig sokat fog veszíteni a természet, ahogy sokasodik az emberiség. Lassan egyre kevesebb lesz ezekből az apróbb természeti csodákból. Talán… talán, jobban tettük volna, akkor, azon a napon, ha ott maradunk szem előtt, hogy ügyeljünk rájuk…
Riadtan indultak meg az állatok a szemem előtt a szélrózsa minden irányába. Ismét mérges voltam, és ezt megérezték, valamint a közelgő halál szagát is.

- Solomon, megspórolhattad volna az utat, ha már rögtön az elején beszállsz az autómba… - szúrtam neki foghegyről.
- Mester! – fél térdre ereszkedett előttem, a fejét pedig lehajtotta.
- Most, pedig halljam, hogy mit sikerült kiderítened! - parancsoltam, pedig mennyivel egyszerűbb lenne, ha az égből pásztázhatnám végig a területet, és kiterjeszthetném az erőmet…
- Folyton mozgásban vannak vele, senkit sem lehet elérni az enyéim közül. De van egy emberem, aki hasznos lehet a számodra. Még az elején sikerült mellé adnom, egy tündét. Pont az ilyen lányok az esete… - Vigyorogva nyalta meg az ajkát, én pedig szenvtelenül pillantottam rá. Csak kapjam a kezeim közé.  – Ő látja el és vigyáz rá.

- Nagyszerű! – Csaptam össze a tenyeremet és elrugaszkodtam. Puhán értem földet, majd a kocsihoz vettem az irányt. Ideje volt megszállnom valahol és pihennem egy kicsit. Füred másik végére érve egy Hotelben vettem ki két szobát, magamnak és a szolgámnak.  

Egy kiadós fürdés után rögvest az ágyon foglaltam helyet. Hanyatt fekve pillantottam a plafonra.
Be sem takaróztam, élveztem, ahogy a lég kondi kellemesen árasztotta magából hűvöset. Libabőrős lettem. Megfordultam, s azon nyomban elnyomott az álom.


Kellemes, lágy illat terjengett körülöttem. Egy hófehér szobában voltam, egy ágyon feküdtem kikötözetve, mégis lágy dallamot vitt a szellő odabenn. Fel akartam kelni, mégsem ment. Túl erősen oda voltam kötözve, rángattam a béklyóimat, és fájt… Úgy éreztem, hogy csapdába estem. Fel akartam égetni az ágyat, de nem ment. Nem tudtam használni az erőmet. Kétségbe esetten vergődtem, majd egy gyengéd kéz érintette meg a homlokomat. Gyanakodva mértem végig, miközben gyengéden cirógatta a mellkasom. Követtem a tekintetemmel az útját, és ekkor vettem észre, hogy nincs rajtam semmi! Alig hallhatóan nyeltem egyet. Feszülten vártam, hogy mi fog történni. Igen! A következő pillanatban már az ölemen ücsörgött. Bájos, fekete haj keretezte az arcát. Gyermekien ártatlan arca pajkos mosolyra húzódott, ahogy kéjes tekintettel végig mért. Lehunytam a szemem, és már vártam, hogy valami jó történjen ez után a pokoli nap után. Mosolyogva a háta mögé nyúlt, miközben a csípőjével ingerelt. Bódultan figyeltem minden mozdulatát, a kecses melleit, a fehér fátyol alól elő villanó köldökét.
Éles fájdalom hasított a mellkasomba. Az iménticsábítóm kacagva emelte rám a tekintetét, s kezében a még dobogó szívemet tartva suttogott. Vergődni kezdtem, de először nem értettem mi történik velem.” Haldoklom, érzem.  Fáj!”
- Nem értelek… - suttogtam. Arca vészjósló mosolyba fulladt, változott az arca. Felfedte igazi valóját, és nem volt más, mint egy ocsmány boszorkány, sucubbus…
Felordítottam, és a kép változott magam előtt. Hosszú, fehér vászonnadrágban álltam egy sötét szobában, a sarokban pedig AZ a lány sírt. Oda siettem mellé, letérdeltem és miután átöleltem, halkan suttogott, de eleinte nem értettem majd egyre tisztábbá vált a hangja.

Kapcsolatod ködén, fájdalomra lelsz,
Szabadságod korlátozva lesz
Parancsok rabjává válhatsz
S te az övé vagy midőn Ő neked teremtetett.
Keresd a jelet, s tépd le rabigád, ha mered.


A törékeny test zokogva ölelt át. Az arcát a nyakamba fúrta, átéreztem a fájdalmát, ahogy kétségbeesetten a hátamon levő tetoválásomba mar.
- Jönnek, megint! Siess, kérlek!
- Várj! Mi a neved?! – kiáltottam utána.
- A nevem… - A hangja elhalt, ajkai tátogtak, és végül ismét nem értettem, hogy mit mond. Végig simított a nyakamon, a tetoválásomon, a karomon, és még utoljára megszorítottam a kecses kezét. Szomorúan ment el, és lehajtott fejjel álltam a szobában. A kezem még mindig nyújtottam felé, vártam, hiányzott. Zuhanok!

2 vélemény. Következő...?:)):

  1. Ráférne már a mi Gábrielünkre egy kis szórakozás. Szegény nagyon kész van, nem elég Aphrodite, még az álmai is. Gonosz vagy vele!
    Ez egy jó hosszú fejezet lett, és izgalmas is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De még mennyire, valamikor nem ártana neki is pihizni... ;) Azt hiszem, érik az a Gonosz Történet Szövő cím számomra XD :D

      Törlés

Összes oldalmegjelenítés