2011. december 29., csütörtök

Halhatatlanok - 10. fejezet

Immortal War and Love 
10. fejezet

Biztonságban?!





- Az enyém leszel, általad erősebb lehetek! Te vagy az egyetlen lehetőségem, sakkban tarthatjuk a világosságot, ha te a mi oldalunknak adod az erődet! 
 
- Nem! – sikerült suttogva kiejtenem a szavakat. Körülöttem minden jéghidegségbe burkolózott, magamhoz öleltem Andy pulóverét, úgy éreztem, hogy ha az fogom, biztonságban vagyok. 

- Csak, szeretnéd azt hinni, hogy biztonságban vagy! Ezt lesz a sorsod! Jól figyelj!


Feneketlen űr, sötétség és téboly, az emberek egymást ölték és ez a hang vihogva szemlélte az eseményt, pille könnyű voltam, ott lebegtem felette. De nem láttam az arcát csak homályos kavargó feketeséget. Kinyújtottam a kezemet, de nem volt, rémülten kaptam oldalra a fejemet. A bal oldalunkon Andy és az ismerős alakok, Kat, Neji, Kazumi és Josh és még páran, akiket nem ismerek, egy csoportban hevertek a testem mellett, úgy tűnt sírnak, oda akartam menni, hogy megvigasztaljam őket, elvégre semmi bajom, itt vagyok. A zsinór ami a gomolygáshoz szegezett engedett rajtam egy kissé és oda tudtam menni, felettük lebegtem, a testemet néztem üresen meredt a semmibe a tekintetem. Andy tartott a karjában. 
 
-    Itt vagyok! Jól vagyok! – suttogtam és megpihentem a vállán, de nem érzett semmit, kiabáltam, ordítottam, képzeletbeli kezeimmel csapkodtam, és rimánkodtam, hogy vegyen észre. De semmi, csak a könnyeket láttam az arcán és a haragot, szégyent, hogy elbukott. – Miért teszed ezt velem??? – ekkor már a gomolygás felé fordultam. 
 
 - Ha ellenállsz, akkor sokkal többen is meg fognak halni… - itt maga mögé intett, seregnyi test, ismerős arcok és a barátaim, barátnőim, Linett, a… a… szüleim!!! Mind-mind kiterített és kifacsart alakzatban feküdtek, vérbe fagyva. - de ha segítesz, akkor csak te…-a mögöttem látható jelenet felé intett.
- Eressz! Én…. Én… el akarok menni innen! – zokogva borultam immár valami szilárdabbra, a kezemben tartott pulóver illatából merítettem magamnak erőt. – Mi a neved??? 

- Shorka… - de többet nem hallottam, úgy kapkodtam a levegőt, mint akinek az élete múlik rajta. A földön feküdtem és nem a pulóvert öleltem magamhoz, annál sokkal, élettel telibbet, a borostája a nyakamat csiklandozta éreztem, hogy a szívem majd kiugrik a helyéről és fáztam szó szerint vacogtam, az ujjaim mintha odafagytak volna Andy kapucnis pulcsijára.
- Itt vagy? Minden rendben? – hallottam, hogy suttog én próbáltam válaszolni, de a vacogástól nem ment, ezért egy apró bólintással próbálkoztam. Hallottam, hogy körülöttem felsóhajtanak többen is.
-Az , jó mert Josh nem vette volna jó néven ha a Kis Hölgy, bocsánat kérés nélkül hagyja… - hallottam a hangját, és ezzel egy ütemben egy puffanást -  Ahuuu! Ez fájt most miért kell mindig Josht bántani?
- Kkkiiikkkkiiii… vvvvveerrrrreeeemmmm… aa… fogadat. – préseltem ki magamból. Heves meggyőződéssel.  A testemet tartó Andy pedig apró rezgésekkel halmozott el. – Ththhee… kikkkiiinnnnevetsz? – és megszorítottam a ruháját és nagyot fújtam. – Fááázzzommm! – belebújtam Andy nyakába, és ha akartam se tudtam volna elengedni.
- Akkor, indulás! – engem az ölébe kapott a többiek pedig utánunk indultak,  a tegnapi tisztásra mentünk, egy tűz rakás állt a közepén, míg haladtunk úgy éreztem, hogy felolvadok, a szempilláim és a szemöldököm el kezdett nedvesedni, éreztem , hogy a hajam egy merő jégcsap.

Letelepedtünk a rögtönzött tűz rakás mellé, amit hamarosan belobbantott Josh, valaki kerített nekem egy pokrócot, ebbe bugyoláltak be, miközben Andy hátulról átölelt, összekuporodtam a karjaiban és inkább oldalt fordultam, így Andy nyaka alá bújtam, közel a mellkasához, ahol hallottam a szív dobbanásait.

- Jól, van szóval mi volt ez az imént? – kérdeztem, kissé rekedtesen és talán túl halkan is.
- Ssh, még várj. – duruzsolta Andy a fülembe, azzal átölelt és magához húzott.

Neji megpiszkálta a tüzet, majd az egy picit meglobbant, mintha valamilyen szőrcsomót dobott volna bele. Láttam, hogy a többiek is elhelyezkednek, mellettem Kat, Andy felé nyújtott egy nagy tál hamburgert és salátát, kettő volt belőle. Gondolom az egyik nekem a másik neki. Kinyúltam a takaró alól és elkezdtem csipegetni előbb a salátát. Már, nagyon éhes voltam. 
- Mindannyian tudjuk, hogy miként kezdődött ez az egész az idők hajnalán.  Egyesek azt állítják, hogy égi lények vagyunk, s nem járnak messze az igazságtól.  – itt rám pillantott, nekem új volt Nejit hallani, több szó hagyta el a száját, mint eddig máskor.  Ekkor hűvös mégis meleg fuvallat cirógatta meg az arcomat, nem olyan hát borzongató, mint az imént. – Egy olyan világban élsz, amit eddig elzártak előled, de most már bizonyos történések miatt magad is kezdesz vissza csatlakozni hozzá. Tudod, hogy mindig is itt volt, csak a halandó feled nem képes befogadni.

- Állj! Ehhez nincs jogod, Őrző! – mindenki elhallgatott, sőt még az ételeket is letették a kezükből. A hang irányába kaptam a fejemet. Ott egy gyönyörű férfi állt, széles vállakkal, mint egy sportoló acélos karizmokkal és halovány fény lengte körül.

- Elnézést, Herceg! – szóltak egy emberként a körülöttem ülők, rögvest a földre vetették magukat, én elvágódok, ha nem ugrok talpra a különös jelenet láttán, ugyan is Andy úgy pattant fel és hátrált el tőlem mintha megégettem volna. Kutattam a tekintetét, de az le volt sütve a föld felé, az arcán láttam viszont, hogy sajnálja és mintha mérges is volna. Viszont azt jól láttam, hogy a férfi belép a fény körbe, jólesően mosolyog, hogy illően fogadták. Én nem mozdultam, de láttam rajta, hogy a következő én leszek. Mit kéne tennem, le kéne térdelnem? Azt már nem! Az ajka fél mosolyra húzódott, ahogy engem mustrált, összevonta a szemöldökét és sóhajtott, ebben a pillanatban lekerült rólam a meleg takaró, bár igazság szerint így még jobban elkezdtem vacogni. Érdeklődve villant meg a tekintete és egy különösen meleg fuvallat beburkolt tetőtől talpig, citrus fák és kókusz illata lengett körbe és a tengerpart, egy nyári utazásomat juttatta eszembe a Karibi tengeren, ahogy szörfözök a vízben. A tekintetemet lehunytam és élveztem a pillanatnyi emlékeimben az elmerülést. Sóhajtva nyitottam ki a szememet, megdöbbenve vettem észre, hogy teljesen átmelegedtem és más ruha is van rajtam, egy királykék fűzős ruha a bársony és a selyem keveréke, nem tükrözte vissza a lemenő nap fényét, felette pedig egy hófehér fátyol terült el, megtapogattam magam, ez a fejem tetejéről jött le. Az idegenre emeltem a tekintetemet az, halványan mosolygott.
- Ezt… te… tetted velem? – hangom halk volt, szinte alig lehetett érezni benne a fenyegető élt.
- Igen, úgy festettél az előzőben, mint egy ázott hajléktalan. – elindult felém, gondolom hogy körbe járhasson.
- Tájékoztatásul közlöm veled, hogy rohadtul nem érdekel, hogy hogyan néztem ki abban a ruhában, az kényelmes volt, ez? Mit csináljak egy tábor kellős közepén egy ilyenben mi? Kinek képzeled magad? – megálltam és szembe néztem vele. - Jó-jó, Herceg – a hangom öblös lett és kicsit meg illegettem magamat. – Most, nyaljam fel én is a földet előtted, ahogyan a barátaim teszik? – mérges voltam és nem is vettem észre, hogy a barátaimnak hívom ezt a különös csapatot.  A férfi elkezdett nevetni, én értetlenül ráncoltam össze a homlokomat, elkezdtem Andy irányába hátrálni.
- Nem, a legkevésbé sem, hozzád nem illő tett volna. Még meg is sértenél vele. – a nevetése elhalt a mondattal együtt és, én láttam rajta, hogy egyáltalán nem szórakozik, komolyan gondolja, amit az imént mondott. Metszőn pillantott rám, eközben éreztem, hogy Andy felkel mögöttem. Tartottam a férfitól, mert csak úgy ide toppant és átvarázsolta a ruhámat, a másik részem pedig természetesnek tartotta. 
- Nem mondtam, hogy felkelhetsz! – a hátam mögött csak egy dühös mordulás volt a válasz. – Ami pedig téged illet, gyere csak ide! – nem mentem közelebb, ott maradtam ahol voltam és dacosan felszegtem a fejemet. – Hát, ha nem jössz, nekem így is jó. – azzal ő lépett közelebb hozzám. Két tenyerébe vette az arcomat és ismét sóhajtott egyet. Nem tehettem róla, lehunytam a szememet, elmerültem a megannyi gondolat és kép között.

 A világok hajnalán álltam, több bolygó született és semmisült meg egyszerre, mind más – más ütemben. Itt volt a miénk is, többen álltak éteri fényben és gondolkodtak, magukba merültek, talán versenyeztek valamin, ekkor láttam, hogy dolgok emelkednek és pusztulnak el mellettük mögöttük, bármerre amerre néztem. Észrevettem, hogy ezek a dolgok színekkel kapcsolódnak egymáshoz és a színek pedig a körben álló éteri lényekhez tartoznak. El akartam hátrálni, de a férfi, erősebb volt. Ligetek fák, lények, hűséges állat társak sorakoztak fel az egyik oldalon, a másikon pedig furcsább és félelmetesebb lények, pókok és csúszómászók. A sötétebbik oldal, én így neveztem el, kigúnyolta a kreálmányaival a szépet, és a jót. Gúnyt űztek belőle. Hatan voltak, ahogy a szépek is, csak kicsit romlottabbak. Féltékenyek voltak a jó oldal alkotásaira, ezért a saját dolgokat alkottak. Így kezdődött a háború, a szépek állatai és népe. Akár csak én, – ez nem az én gondolatom volt, ez a Hercegé vagy kié -, Egy pillanatra anyámat láttam a sorok között. Haragosan meredt a körülötte állókra, de beállt a harcba, amit a sötétebbik oldal indított ellenük. Évszázadokon keresztül harcoltak egymással, eközben az emberek nőttek, okosodtak kifejlődtek. Észrevettem, hogy az állatok át tudnak alakulni emberekké. A szépeknek apró hegyes végű fülük van és magasak, kecsesek, akár csak az anyám és az apám, szőke, világos árnyalatú hajakkal, míg a sötétek, fehér és sötét haj rengetegben ácsorogtak a túloldalon obszidián színű bőrrel.

El akartam szabadulni a képek elől, de nem tudtam elbújni, ha a férfi mögé álltam, szinte rögtön megfordult az egész videó, mást nem tudtam kitalálni rá. Mintha gyorsítva néztem volna végig a háborút és a pusztítást, ami a mai napig folytatódik több-kevesebb idő megszakítással. Úgy éreztem nekik kevés, nekem több, hiszen amióta élek nem volt háború és ez jó nem?
- Elég! – elkaptam a fejemet és hátrébb léptem, de megtántorodtam, mögöttem Andy és a falka egy emberként nyúlt felém, hogy elkapjanak és felsegítsenek. Maguk közé zártak.  – Ki, vagy te? Sorka… izé?
- Nem! – határozott, zengő, elutasító válaszába beleremegtem mintha megsértődött volna. – Nem, szólíts csak Jeremy-nek. – megremegett az arca körül a levegő és úgy nézett ki, mint a doktor az orvosiban, aki ellátta a lábamat. – Vagy, Hercegnek – ekkor visszaváltozott az arca és ugyanaz a férfi állt előttem, mint aki betoppant a tisztásra.  Figyelmen kívül hagytam a megjegyzését.
- Álljunk meg csak egy percre! Az előbb, amit mutattál, nem adtatok be semmit nekem a kajával ugye, srácok? – egyszerre ráztak nemet a fejükkel. Elkezdtem fel alá járkálni. -  Te! – itt a Jeremy nevezetűre böktem. – Olyan, izé vagy, tündér?  És én?!  Ti pedig, alakot tudtok váltani? Halhatatlanok vagytok? És én is?! – kicsit bepánikoztam, elvégre a múltam úgy tűnt most törik össze pillanatok alatt, milliónyi kis darabra.

- Mindig így viselkedik? – hallottam a férfi hangját, az alak váltók felé intézte a szavait.
- Nem, magabiztos, de most találkozott a Sötét Hatok valamelyikével, vagy az utódai közül valamelyikkel, és a minap majdnem kiteljesedett.  – hallottam Andy válaszát, én megálltam és a tekintetemet a tó sima vízére függesztettem.
- Erről a szüleinek kellene döntenie, de már így is beláthatatlan kárt okoztak. A tettükkel, ötszáz éve, amikor kiléptek közülünk. Ti, mit kerestek itt, hiszen megtiltották a tanács tagjai, hogy Amerika e területére egyetlen alak váltó is betegye a lábát… - a vállam felett pillantottam vissza a társaságra és úgy néztem a kis csapatot és a külön álló férfit. Nem tudtam elképzelni, hogy én olyan volnék, mint Ő.
- Nyomozunk. A falka első vezére után. – jött a határozott és tömör válasz. Úgy tűnt Andy sem örül a helyzetnek. 

- Ne viselkedj bután kicsi Jázminom! Legbelül tudod az igazságot…

- És, akkor mi van, ha úgy viselkedem?! Megengedhetem magamnak nem? – visszafordultam a társaság felé. – Mi van, ha nem akarok belekeveredni a ti kis háborútokba? Nem akarom, hogy ez… ez az egész körbe öleljen és elnyeljen, azok… a háborúk! Normálisak vagytok ti?! – igen, hisztiztem és féltem, nem akarok háborúzni senkivel. Főként nem én akarok ennek az egésznek a kiinduló pontja lenni. – Biztos bevetettetek velem valami kábító szert! – összegyűrtem a ruha anyagát a csípőnél, kellett valamit fognom, kapaszkodnom, hogy érezzem ez még a valóság.

- Már késő! – hideg és semleges válasz volt, a jutalmam. – Jól figyeljetek rá Sun Dance falka, bár még semmi sem hivatalos, megparancsolom nektek, hogy vigyázzatok a Hitvesemre!
- Micsodaaa?! – úgy vágtattam oda, mint egy dúvad, cseppet sem illett a rám erőltetett ruha fényében, de nem érdekelt. – Én senkinek sem vagyok a hitvese, se felesége se pedig a menyasszonya, se a jegyese világos?! – Andyre pillantottam, lemondóan sóhajtott, a szemei is inkább másfele néztek, elfordult tőlem, láttam rajta, hogy igaza van ennek a hencegő Hercegnek. 

Én úgy éreztem, hogy belül széttörök, de nem sírtam, nem sírhattam! Mégis éreztem, hogy megremeg az ajkam, elfordultam és elindultam a tábor felé. Szélsebesen haladtam a bokrok és a fák között, engem nem lehet csak úgy kisajátítani! Kinyitottam a fa ház ajtaját és bevágtam magam mögött, az ajtónak dőltem, és utat engedtem a könnyeimnek, úgy éreztem most már megtehetem, rám szakadt az elmúlt egy óra, összes eseménye, a megtámadásom, az iskola orvos feltűnése és az, hogy mi vagyok. Később felpattantam és lerángattam magamról ezt a förtelmes ruhát, még csak jól sem állt nekem, nem passzolt az ibolyakék szememhez. Nem érdekelt, hogy, hogyan gyűrődik meg, még sikerült is elszaggatnom, átöltöztem a pizsamámba, de nem voltam hajlandó a ruhával egy légtérben maradni, így kinyitottam az ajtó és egyenesen Jeremy-be ütköztem, aki épp bekopogni készült. Dühösen az arcába vágtam a megtépázott ruhát és bevágtam az ajtót. Előtte még elsuttogtam egy, érzéssel teli „Takarodj!” –ot, aztán lerogytam oda ahol az imént még a ruhában pityeregtem. Magam elé bámultam a sötétben és átöleltem a térdeimet, az államat pedig a térdemre fektettem. 
 
- Bejöhetek? - ez egyértelműen Andy hangja volt, nagyot dobbant a szívem éreztem, ahogy száguld a vérem és már-már a szívem a fülemben dobog.  Imádtam a hangját, a testének melegét és azt, ahogy vigyáz rám minden érintésével és tettével, szavaival.  De mégsem jött ki hang a torkomon. Sóhajtottam és felkeltem, megfordultam, hogy ajtót nyissak, de valahogy nem ment, a kezem a kilincsen pihent, a másikkal az ajtóra támaszkodtam a fejemet pedig a bal karomra. Ott pihent jobb kezem a kilincsen, és szerettem volna beengedni, de nem ment.  Nem akartam még senkit sem látni, az ajtóval szemben, visszacsúsztam a padlóra.
- Éhn… - suttogtam halkan és lehajtottam a fejemet, inkább nem szólaltam meg.




4 vélemény. Következő...?:)):

  1. sziaa.:D
    jéééj.*-* úristen ez de jó fejezet volt.:P elején kicsit bezavarodtam, de aztán mindent szerencsére megértettem.:DD
    ééés azt hiszem új kedvenc szereplőm van.:$ de még nem biztos, hogy Jeremy lekörözi Josh-t.;)
    nagyon-nagyon-nagyon várom a kövit, pls siess vele.:$
    xoxo.

    VálaszTörlés
  2. Halihó! :D

    Izgultam is , hogy nem-e lesz zavaros :$ *-* De akkor megnyugodtam :D

    Igyekszem amennyire tudok ;)))

    puszi, Yzarr >.<

    VálaszTörlés
  3. Ne mááááár. Azt hittem, hogy rosszul olvastam, hogy Jeremy hitvese, de jól láttam. Nagyon jó rész lett, sok mindenre fény derült, és még hosszú is lett. Imádtam!

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés