2011. december 7., szerda

Halhatatlanok - 9. fejezet ~~~ Ízelítő ~~~

Egy kis kedv fokozónak. ;) , nem sok de remélem tetszeni fog nektek.: 


"- Héé, van ott valaki? Segítsek? – elindultam a fürdők irányába, ugyan is a vécék és a fürdők L alakban kapcsolódtak egymáshoz. Hangos cuppanások és szörcsögések hallatszódtak. Talán meg kéne fordulnom vissza a ház felé, elvégre a hangokból ítélve egy pár talált egymásra, aztán mélyről jövő morgás, amelybe a gyomromig beleremegtem és a tarkómon is felállt a szőr. Szaporán vettem a levegőt és óvatosan haladtam a sarok felé és egyszer csak kibukkant a fejem a sarok takarásából. Egy óriási egy, nagy, egy termetes, egy hihetetlen, egy élő, egy…
ÁÁÁÁÁÁ!!!!  Ordítottam magamban, amikor a számra nyomta valaki a kezét."


Puszi: Yzarr

0 vélemény. Következő...?:)):

Megjegyzés küldése

Összes oldalmegjelenítés