2012. március 13., kedd

Az íróról

Először is, mint azt észre vehetted, ez az írói álnevem. Jó ideig nem is szeretném megosztani az eredeti nevemet senkivel sem, ez maradjon az én titkom! ;)


Nagyon szeretek írni és olvasni. Az életemet nagy vonalakban meghatározó mű az J.R.R. Tolkien trilógiája volt. Neki köszönhetően nyolcadikos koromban kezdtem el megszeretni az olvasást. Igazából, emelem kalapom Peter Jackson előtt, aki filmvászonra vitte ezt a remek művet, aki rá vett arra, hogy ezt a fantasztikus világot könyv fomában is elolvassam!Miután elolvastam a trilógiát nem álltam meg ennyinél, befaltam az összes kötetet ami később a fia hozott nyilvánosságra kis  novellákat, közép-földe történetét is, de ugyanekkor ebbe a korszakomban, szintén nyolcadik osztály karácsonyán ajándékba kértem az összes addig megjelent Harry Potter kötetet, az a világ is megfogott. Rowling is érdekes világot festett le számomra, de én mindig is valahogy a mi Tolkien-ünket szerettem jobban ;)


Innentől kezdve számomra adott volt, hogy olvasni,olvasni,olvasniiii akarok. Ezekben az időkben ismertem meg egy írós rpg játékot az interneten. Kis botkezű júzer voltam, E/3-ban kellett írni, amit én nagyon megszerettem, mind a stílust, mert így olyan volt mintha én is egy mini Tolkien lennék és a saját karakteremmel azt csinálhatok, a játék szabályain belül amit akarok. Itt eltöltöttem jó pár szép évet, de éreztem, hogy nem bírok maradni, mert forrt bennem a fantázia, és úgy éreztem, hogy itt csak leszorítják. Nem VP-het a karakterem, nem ugorhat egyik háztetőről a másikra, mert ilyen a való életben nincs.... De könyörgöm! Minden játék, minden film, könyv a nem hétköznapi emberekről szól, nem? Nálam itt be telt a pohár, elkezdtem saját kis történeteket írogatni a gépemen. Blog?! Attól meg idegenkedtem, jönnek csomóan és leszólják az írásaimat.... Kell-e ez nekem? Nem. De végül rá jöttem, hogy nem veszhetek semmit, ha nem figyelnek fel rám ,ha igen akkor meg örülök mint majom a farkának :D

Így megpróbálkoztam. Eleinte egy  M.A.G.U.S. alapokon nyugvó történetet kreáltam a kis fejemben ezt fel is tettem az egyik oldalamra, de nem aratott sok sikert, valójában azt se tudtam mi fán terem a blogolás. Azt láttam, hogy mindenki pakolja fel magáról, firkálmányairól, sütijeiről a dolgait, de hogy mi van ebben, háttér dolog, nem tudtam. Most, már sokkal idősebb fejjel, látom, hogy sok minden múlik a tálaláson. Azon, hogy hogyan reagál az ember vissza az olvasóinak. Cirka fél év alatt eljutottam odáig, hogy az alap sablon helyett "saját" szerkesztett blog külsőkkel büszkélkedhetek. Számomra ez is igazán fontos.

Most is, örülök, hogy vannak olvasóim remélem, élvezetüket lelik az olvasásban. De!Egyet sosem szeretnék elfeledni, márpedig az az, hogy élvezetből írok és senkit sem szeretnék kötelezni arra, hogy muszályból írjanak nekem pár sort a történeteim végére. Ha tetszik neked, úgy is a tudtomra adod. Megtisztelsz, ha pár sort hagysz a történeteim végén. Az építő jellegű kritikáknak is örülök. De! Ha ezt elfelejteném, és meghívósra állítanám ezen blogomat, mert fejembe szállna a nagy olvasói létszám esetleg az hogy ehh... senki nem ír, pedig nekem mint az írójának tetszik a történet, és ezért meghívóssá állítom a blogom, nem... Ezt szeretném elkerülni. Szóval, Ruby legkedvencebb olvasóm, fel vagy hatalmazva rá, hogy fenékbe billents ha ilyet észlelnél :P Zsarnokoskodás brr... :D

Nem tudom kiket érdekelhet még ; - ha esetleg nem néztek volna még be a facebook profilomba, vagy a bloggerébe, apropó, az itt is van ... ----> EZ  <---- - ; elmondanám, hogy nagy True Blood , Anita Blake, Bp-i Lordok, Fekete tőr, Angyali vadász, Potter és még sorolhatnám milyen könyv faló vagyok ;)
Imádom az állatokat, kedvenceim a macska félék, a kutyák és a lovak. Jah, és a hüllők, de nem mind ám!Ha valaki kedveskedni akarna nekem, a Szakállas Agámával és a Tiramisuval :D  le vehet a lábamról ;)))


Szeretettel Üdvözöllek az oldalamon :Yzarr Themar ennek a blognak a tejhatalmú Úr(nője) ;)))

2 vélemény. Következő...?:)):

Összes oldalmegjelenítés