2012. március 20., kedd

Papír virág XD


Halihóóó!:)) 

Most írom az Angyali Harcos újabb fejezetét, időközben megállok gondolkodni és pihenni, meg kajálni meg ilyenek! ;) Most egy szál papír zsebkendő akadt a kezembe és alkottam :D 




Tulajdon képen egyszerű volt a művelet, szétszedtem a pzs-t ez három rétegű volt. Leterítettem magam elé és átlósan egymásra tettem a darabokat, így megfogtam a közepénél, becsavartam az alját, megfogtam a kezemben és, elkezdtem a széleit bepödörni, csak egy apró kis csavarintás. Aztán, miután végeztem vele, beállítottam nagyjából virág formára. 
Hát nem nagyszerű? :D Nekem tetszik. Akár színes papír zsebkendőből is lehet csinálni, ha illatos, akkor még illatozik is egy darabig a pézséd ;) 
Késő este érkezik az friss AH fejezet! ;) 

Puszi, Yzarr 





2 vélemény. Következő...?:)):

  1. De jó!! Én olyan béna vagyok ilyen téren! :(
    Már alig várom, hogy olvashassam. :)

    VálaszTörlés
  2. Megvan, elkészült! :)
    Csak próbáld ki egyszer amikor nem a melóra kell figyelned :P Pár perc alatt tényleg megvan :)

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés