2012. március 1., csütörtök

Felugró ablak?!

Hali!

A minap észre vettem , hogy ha megnyitom az oldalt kiírja a böngim, hogy megakadályozta a felugró alblakok megnyílását az oldalon. Kérdezném tőletek, hogy ha ide jöttök és megnyitjátok az oldalt, felugrik két hírdetéses ablak vagy nem? Ha nem akkor sikerült eltávolítanom a widgetet az oldalról. Fontos lenne, hogy mondjatok róla valamit, mert bosszant a dolog, bár most hogy engedélyeztem már és vélhetőleg töröltem a dolgot már nem ugrik fel semmi, viszont más tapasztalata is jól jönne!

Köszönöm, puszi Yzarr.

2 vélemény. Következő...?:)):

  1. Szia. Nekem nem ugrott fel semmi, bár elég vak vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó! :)

      Az nem baj, akkor az azt jelenti, hogy megoldottam a problémát ;) Köszi! :)

      puszi :))

      Törlés

Összes oldalmegjelenítés