2012. március 3., szombat

Használati utasítás a bloghoz

Sziasztok! :)

Amint látjátok egy kicsit megváltozott a kinézet. Nekem nagyon tetszik és oda vagyok érte, remélem ti is így vagytok vele. Külön öröm számomra hogy egy olyan sablont találtam ahol tudtam játszani a link sávval, így úgy kerültek fel oda a dolgok ahogy eredetileg is képzeltem ;)
Ne ijedjetek meg a slide show-tól. Ha fölé viszitek az egeret akkor addig megáll és el tudjátok olvasni, hogy mi van kiírva a képek alá, ameddig ott tartjátok. Nem jelenik meg mindegyik oldalon csak a fő oldalon ;) Így a bejegyzéseknél nem fog zavarni titeket.
Remélem örültök legalább annyira az egész új kinézetnek mint én! :)

Puszi, sziasztok, jó éjszakát!

Yzarr.

2 vélemény. Következő...?:)):

  1. Tetszik az új dizi. Jóóóó lett. Szerintem nem macerásabb, mint a régi volt. Király. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :P örülök, hogy neked is tetszik! :)))

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés