2012. március 13., kedd

Heti friss

Sziasztok!

A Heti frissről csak annyit mondanék, hogy a héten be tervezetten az Ezüst Remete IV. része van készenléti állapotban.  Ezen kívül egy soron kívüli szösszenet rólam. Mint a blog írójáról fel kerül a link sávra , azt valahogy elfelejtettem magamról kreálni... , de ami késik nem múlik ;)

Köszönöm, hogy nyomkodjátok a bejegyzések végén a Vélemények gombokat és Ruby-m, nagyon ügyes vagy ;))) Amit eddig olvastam tőled nagyon tetszik!:)))

Puszi, Nektek!

ui: Ez elkövetkezendő időkben igyekszem majd ha van valami új rész készülőben arról tájékoztatni titeket ;)  Ilyen : "Heti friss" formájában ;)

4 vélemény. Következő...?:)):

  1. Köszönöm az elismerést. Nagyon sokat jelent nekem.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  2. kész , elolvastam XD De lestoppoltam Lucient és Torint :D Nekik sose keress nőcit, mert ők az enyéémeeek! :D *-* <3<3<3 XD

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Megnyerted őket. A sok sárga ellenére tetszett?

    VálaszTörlés
  4. Persze, igen!!! Nagyon *-* Tényleg! :) A töri végére biggyesztettem egy nagyobb dicséretet is! :) Remélem megtalálod! :P

    De, hogy jobban megnyugtassalak, nyugodtan felvehetsz valamelyik chat progin, amelyiknek a címét megadtam! ;)

    VálaszTörlés

Összes oldalmegjelenítés