2012. augusztus 27., hétfő

Vissza tértem! :)

Kis léptékben de itt vagyok. Elsőnek a névváltoztatásomról. A Haláli házasság történetben Yzarrnak hívom a főszereplőt, ezért aktuális volt egy névváltoztatás. Ami nem ütközik az ő karakterével és ne legyen összetéveszthető.

Valamint, az első blogger interjúmat is hozom hamarosan ;)

Ugyanakkor kéne egy új banner O.o *-*
Meg lehet hogy egy új blog név is ha már nevet változtattam?! O.o

Ha tudtok mondjatok néhány ötletet :)

Themar Meséi? :)

Másodsorban történt az életemben egy néhány dolog amik megviseltek. Köszönöm azoknak az embereknek akik ezekben az időkben mellettem voltak és segítettek túltenni/könnyebbé tenni a dolgot számomra, nekik millió köszönet. Köszönöm, hogy itt vagytok nekem! ;)

Puszi és ölelés Reyres(Yzarr;))-tól.


0 vélemény. Következő...?:)):

Megjegyzés küldése

Összes oldalmegjelenítés